موسسه اعزام دانشجو به روسیه | تکیه گاه دانش

ساخت وبلاگ

شهر روستوف در یک نگاه (پایتخت جنوبی روسیه)

روستوف یک شهر بندری و مرکز استان روستوف ابلاست و منطقه فدرال جنوبی روسیه است. این شهر در جنوب شرقی دشت شرقی اروپا واقع شده است، در کنار رودخانه دان، و 32 کیلومتر از دریای آزوف فاصله دارد. حومه جنوب غربی این شهر در نزدیکی رودخانه دان را دلتاها تشکیل داده اند. این شهر از نظر زیبایی چشمگیری خاص خود را داراست، علاقمندان به تحصیل در روسیه با انتخاب دانشگاه های این شهر می توانند علاوه بر تحصیل از تجربه وصف ناپذیر زندگی در این شهر لذت ببرند.

About the city of Rostov

مناطق شهری:

روستوف به هشت منطقه شهری تقسیم شده است: Kirovsky, Leninsky, Oktyabrsky, Pervomaysky, Proletarsky, Sovetsky, Voroshilovsky

 

نمادها:

در دسامبر 1996، شهر روستوف یک نشان ملی، پرچم و دکوراسیون شهرداری به عنوان نماد این شهر دریافت کرد. اولین نشان ملی شهر روستوف در سال 1811 طراحی و توسط تزار تایید شد. در سال 1904، برخی از تغییرات اعمال شد. یکی از نقاشی‌های رنگ روغن پایدار در موزه تاریخ محلی نگهداری می‌شود اما دقت و اعتبار آن دقیقا مشخص نیست. در ماه ژوئن سال 1996، روستوف یک نماد شهری دیگر دریافت کرد که در آن یک برج در انتهای خیابان منتهی به قلعه دیمیتری روستوفسکی قرار داشت. سلاح‌های باستانی روسی ساخته شده در شهر روستوف در دفاع از مرزهای روسیه نقش مهمی داشتند.

 

پرچم:

پرچم روستوف توسط دوما در 20 سپتامبر 1864 تصویب شد. در پایان قرن 19 و اوایل قرن 20، هنگ گارد، که از مرزهای جنوبی روسیه دفاع می‌کردند، در زیر این پرچم سوگند یاد کردند. “پرچم روستوف” در ساختمان شهرداری و در زیر شیشه نگهداری می‌شود. طول آن 137 سانتی متر (54 اینچ) و عرض آن 85 سانتی متر (33 اینچ) است. این پرچم فقط در روز پیروزی و روز رستوف توسط گارد افتخار بیرون آورده می‌شود.

 

آموزش:

روستوف دارای موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها، مدارس متوسطه دوره‌های حرفه‌ای از جمله کالج، مدارس فنی، مدارس تخصصی و مدارس ابتدایی دوره‌های کالج حرفه‌ای و به طور کلی مدارس تحت نظر آموزش و پرورش است. به همین دلیل موسسات اعزام دانشجو به روسیه این شهر را برای دانش آموزان و دانشجویان پیشنهاد می کنند.

 

کتابخانه‌ها:

کتابخانه عمومی دولتی دون، کتابخانه مرکزی به نام ماکسیم گورکی، کتابخانه کودکان محلی به نام V.M. Velichkina، کتابخانه ویژه روستوف برای افراد نابینا، کتابخانه علمی دانشگاه علوم پزشکی، کتابخانه دولتی کودکان به نام لنین، کتابخانه کودکان به نام A.S. پوشکین، کتابخانه کودکان به نام مایاکوفسکی، کتابخانه عمومی دولتی جنوب روسیه.

 

سالن‌های تئاتر شهر روستوف:

آکادمی تئاتر دراماتیک ماکسیم گورکی، تئاتر عروسکی دولتی روستوف، آکادمی محلی تئاتر جوانان روستوف، تئاتر موزیکال رستوف، مرکز فیلارمونیک، مرکز موسیقی جاز کیم نازارتوف. در آکادمی تئاتر درامیک به نام ماکسیم گورکی، میخائیل بوشنوف کار می‌کند، که هنرمند ملی اتحاد شوروی و شهروند افتخاری شهر روستوف می‌باشد.

 

موزه‌ها:

روستوف دارای چندین موزه می‌باشد. موزه محلی، موزه هنرهای زیبای منطقه روستوف، موزه هنرهای زیبا در دیمیترسفایا، موزه دوستی روسیه و ارمنستان، موزه پیشرو و راه آهن و راه آهن کودکان. مجموعه کوچکی از گالری هنر و موزه هنری شامل برخی آثار رپین، سوریکوف، پروف، لویتان، آیوازوفسکی و همچنین دیگر هنرمندان معاصر روستوف می‌باشد.

 

امکانات دیگر:

امکانات دیگر شامل هفت استادیوم، قصر ورزش، سیرک و باغ وحش، باغ گیاه شناسی و پارک‌ها است. شهر روستوف میزبان مرکز علوم قفقاز شمالی و موسسات تحقیقاتی است.

 

ورزش:

روستوف یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 بود. پیشرفت و توسعه عظیمی در سمت چپ رودخانه دان در حال انجام است که شامل یک استادیوم فوتبال برای میزبانی بازی‌ها در طول مسابقات جام جهانی بود. باشگاه فوتبال FC روستوف (1930) مقام اول، باشگاه فوتبال SKA روستوف (1937) مقام سوم، باشگاه بسکتبال روستوف 2006 مقام دوم، باشگاه هندبال روستوف 1965مقام اول، هاکی روی یخ HC روستوف 2004 مقام سوم.

موسسه اعزام دانشجو به روسیه | تکیه گاه دانش...
ما را در سایت موسسه اعزام دانشجو به روسیه | تکیه گاه دانش دنبال می کنید

برچسب : شهر روستوف روسیه, نویسنده : محیا یوسفی pgdanesh بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت: 19:50

تبدیل شدن به یک دکتر موفق رویایی است که دانشجویان به دنبال تحقق بخشیدن آن هستند، ولی اینکه در کدام دانشگاه تحصیل کنید دغدغه افراد بسیاری است. ما در این مقاله به ادامه بررسی یکی از برترین دانشگاههای پزشکی برای تحصیل در روسیه می پردازیم، تا راهنمایی باشیم برای هر آنکه آرزوی رسیدن به موفقیت دارد :

دانشگاه پزشکی روستوف سالانه به بیش از 5000 تا 7000 دانشجو خدمات ارائه می‌دهد، در دوره‌های آموزشی و بازآموزی حرفه‌ای متخصصان، هر ساله بیش از 650 نفر تحت عنوان کارآموز، مقیم، در مقطع تحصیلات تکمیلی آموزش داده می‌شوند. این دانشگاه پزشکی دارای شورای هماهنگی برای آموزش حرفه‌ای دوره‌های کارشناسی ارشد فدرال جنوبی است. در کالج به طور گسترده‌ای از تکنولوژی‌های آموزشی مدرن، از جمله تکنولوژی کامپیوتری استفاده می‌شود.

دانشگاه دارای 91 گروه می‌باشد که بیش از 800 نفر کارکنان آموزشی، بیش از 130 پزشک و حدود 500 استاد دارد. این دانشگاه پزشکی در زمینه تحقیقات و فعالیت‌های بالینی و 31 آکادمی فعالیت دارد و عضو آکادمی علوم پزشکی روسیه است. 52 تن از استادان این دانشگاه اعضای آکادمی بین المللی، 9 کارمند آن جز دانشمندان برگزیده روسیه، 26 دکترای افتخاری فدراسیون روسیه و 10 تن از کارمندان افتخاری مدرسه عالی فدراسیون روسیه هستند.

education in Rostov Medical University of Russia

این دانشگاه دارای کلینیک بالینی خود است که دارای 1000 تخت می‌باشد، و جدا از این، پایگاه خاص خود را در بزرگترین بیمارستان‌های شهر دارا می‌باشد، که دانش آموزان را قادر می‌سازد دانش و مهارت‌های عملی را کسب کنند. ساختمان‌ها و کلینیک‌ها دانشگاه پزشکی روستوف با تجهیزات و دیگر وسایل مدرن به روز شده است. 63 گروه در آن وجود دارد، 27 مورد از آنها در بهترین کلینیک‌های بالینی شهر پایگاه دارند و بیش از 150 موسسه تحقیقاتی و آموزشی در خدمت RSMU می‌باشند. امروزه دانشگاه پزشکی دارای ساختمان‌های آموزشی، درمانگاه‌ها و گروه‌ها، موسسات و دانشکده‌های مدرن با تجهیزات مدرن پزشکی برای تشخیص و آموزش متخصصان واجد شرایط می‌باشد.

نام چشم پزشکان برجسته، ترامولوژیست‌ها، مورفولوژیست‌ها، ایمونولوژیست‌ها، ارتوپدها، متخصصین قلب، فیزیولوژیست‌ها، متخصصان اورولوژی، نفرولوژیست‌های این دانشگاه پزشکی در سراسر جهان شناخته می‌شود.

 

علوم و فعالیت‌ها:

کارهای علمی به صورت سازمان یافته و هماهنگ با فعالیت‌های علمی و پژوهشی در قالب گروه‌ها و دوره‌ها اجرا می‌شود. آزمایشگاه مرکزی تحقیقات علمی CSRL به طور موثر در طیف گسترده‌ای از موضوعات بیوشیمی، مولکولی ژنتیکی، مورفولوژیکی، در حال انجام مطالعات میکروبیولوژیکی است.

این دانشگاه دارای موسسه علمی و تحقیقاتی ایمونولوژی می‌باشد و در حال برنامه ریزی برای راه اندازی موسسه علمی و تحقیقاتی اورولوژی و مغز و اعصاب و همچنین مرکز انطباق انسان دوستانه و ارتباطات بین المللی مرکز HAIC تحت نظر شعبه جنوبی فرهنگستان روسیه و آموزش و پرورش است. تحقیقات علمی در 5 زمینه علمی مقدماتی انجام می‌شود: مشکلات پزشکی بیولوژیکی؛ مشکلات زیست محیطی بهداشتی (محیط زیست و سلامت) حفاظت از سلامت عمومی؛ کار علمی و سازمانی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان زنان، مادران و بیماری‌های عمده کودکان، کار علمی و سازمانی برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های نیازمند به جراحی، کار علمی و سازمانی برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های عمده داخلی. ما 11 کمک مالی بین المللی در طول پنج سال گذشته دریافت کرده‌ایم. موسسه اعزام دانشجو به روسیه تکیه گاه دانش در تلاش است تا با فرستادن دانشجویان به این دانشگاه از تجربیات و دانش این دانشگاه استفاده ببرند.

ما دارای 4 کمیته نظارت بر پایان نامه و رساله دکتری برای دفاع هستیم.

دانشگاه علوم پزشکی دولتی روستوف توسعه همکاری‌های علمی بین المللی با بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، آلمان، فرانسه، بلغارستان، اوکراین، ارمنستان، مولداوی و سایر کشورها و تبادل هیات علمی، دانشجویان، معلمان، متخصصان مجرب و شرکت در کنفرانس‌های علمی بین المللی و کنگره را امضاء کرده است.

دانشگاه پزشکی دولتی روستوف عضو مرکز علمی شمال قفقاز و رئیس گروه پزشکی آن است. در سال‌های اخیر یکپارچه سازی خودکار بسیاری از گروه‌های تشخیصی و پزشکی دانشگاه، به ما امکان تمرکز و استفاده از کارکنان، تجهیزات پزشکی، بهبود کیفیت کار در هر یک از واحدهای ساختاری و تکنولوژی پزشکی تشخیصی را داده است.

مدیریت تاکید خاصی بر روند آموزشی در دانشگاه داشته است. امروزه ما فرم‌های تعاملی پیاده سازی آموزشی و روند کامپیوتری از آن را ارائه می‌دهیم. بهترین استادان و پزشکان این دانشگاه فرصت شرکت در دوره کارآموزی در کلینیک‌های پزشکی و دانشگاه‌های اروپا را دارا می‌باشند.

 

اداره دانشگاه به طور فعال و موثر مشغول توسعه و اجرای برنامه‌های مدرن توانبخشی پزشکی اجتماعی کودکان و نوجوانان در بهداشت و درمان عملی است. بر اساس تحقق وظیفه آموزشی، پروژه‌های ملی در حوزه پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی برای منطقه روستوف و کل منطقه قفقاز در اولویت هستند که با موفقیت در دانشگاه پزشکی ما انجام شده‌اند.

موسسه اعزام دانشجو به روسیه | تکیه گاه دانش...
ما را در سایت موسسه اعزام دانشجو به روسیه | تکیه گاه دانش دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه پزشکی روستوف, نویسنده : محیا یوسفی pgdanesh بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت: 22:51

” به رویای خود برای تبدیل شدن به یک دکتر موفق احترام بگذارید و با بهترین و تنها دانشگاه پزشکی روسیه RSMU بیشتر آشنا شوید.” این دانشگاه علوم پزشکی ماموریت ویژه‌ای برای آموزش پزشکان از کشورهای مختلف جهان و کمک به بهبود آموزش‌های بهداشتی، تحقیقات و پیشگیری برای مردم محلی دارد و انتخاب این دانشگاه به معنای فرصتی برای کسب تجربه حرفه‌ای فراوان و فرصت‌های شغلی در آینده است. این دانشگاه توسط وزارت بهداشت، برای تحصیل در روسیه برای دانشجویان روسی و خارجی تأیید شده است.

about Rostov Medical University of Russia

دانشگاه پزشکی روستوف، روسیه

ما ورود شما به دانشگاه مدرن خود را خوش آمد می‌گوییم در حالیکه که دوره‌های آموزشی به هر دو زبان انگلیسی و روسی ??ارائه می‌شود و رویاهای شما برای تبدیل شدن به یک دکتر موفق را عملی می‌کند. این دانشگاه پیشرفته، انتقال مفاهیم را از طریق تدریس، یادگیری و پژوهش انجام می‌دهد. ما خوشحالیم که شما علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه پزشکی دولتی روستوف هستید و منتظر دریافت درخواست تکمیل شده شما هستیم.

  • دانشگاه علوم پزشکی روستوف یکی از بهترین دانشگاه‌های پزشکی در روسیه است.
  • کیفیت بالای آموزش: قرارگیری در بین 4 رتبه برتر اعتباربخشی دولتی.
  • امکان تحصیل در تمامی مقاطع از کارشناسی تا دکتری.
  • دانش آموزان بین المللی از بیش از 30 کشور آسیایی، آفریقایی و اروپا.
  • تحصیلات تکمیلی در 55 تخصص همراه با کارآموزی در مقطع کارشناسی ارشد
  • تقدیر و تحسین مدرک این دانشگاه (توسط WHO، GMC، USMLE، MCI، IMED، ECFMG و سازمان های دیگر).
  • همکاری و پژوهش مشترک با بسیاری از موسسات علمی در روسیه و سراسر جهان.
  • محوطه توسعه یافته مدرن از جمله پنج ساختمان دانشگاهی، درمانگاه‌ها، یک کتابخانه، پنج خوابگاه دانشجویی، یک سالن بدنسازی، محیط‌های اغذیه فروشی و غیره
  • دانشگاه پزشکی دولتی روستوف بهترین مکان برای کسانی است که مایل به تبدیل شدن به یک دکتر موفق و دانش کامل از حرفه خود هستند.
  • امروزه این دانشگاه بزرگترین مجتمع آموزشی، علمی و پزشکی در روسیه برای آموزش، صدور گواهینامه و توسعه مداوم و حرفه‌ای در زمینه پزشکی و دارویی است که به طور قابل توجهی به پزشکی داخلی و جهانی کمک کرده است.

 

تاریخچه RSMU دانشگاه پزشکی دولتی روستوف

RSMU دانشگاه آموزش عالی و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش روسیه است. دانشگاه پزشکی دولتی روستوف همچنین تحت عنوان RostSMU، RostGMU، ??????? و دانشگاه علوم پزشکی دولتی روستوف شناخته می‌شود. برای تحصیل در این دانشگاه و تبدیل شده به یک پزشک نمونه با مشاوره تحصیل در خارج از کشور تکیه گاه دانش تماس بگیرید.

دانشگاه دولتی علوم پزشکی روستوف

در سال 1915، بخش پزشکی دانشگاه ورشو روسیه به روستوف منتقل شد و نقش بسزایی در شکل گیری دانشگاه دولتی پزشکی روستوف داشت. در ابتدا به عنوان یک بخش تشکیل و بعد از آن در سال 1930 به موسسه پزشکی تبدیل شد. حدود 295 پزشک فارغ التحصیل در نخستین دوره آموزشی این دانشگاه تازه تاسیس حضور داشتند.

دانشگاه پزشکی دولتی روستوف یکی از قدیمی‌ترین موسسات آموزشی عالی در روسیه است. تاریخ بنیان گذاری آن با سایر موسسات پزشکی در روسیه متفاوت است. در سال 1915 دانشگاه ورشو روسیه از ورشو به روستوف منتقل شد که در پی آن دانشگاه Donskoy بوجود آمد. بهترین نمایندگان از موسسات پزشکی ورشو، مسکو، سنت پترزبورگ و دانشکده پزشکی کازان گرد هم جمع شدند و مرکز منحصر به فرد پزشکی روستوف را ایجاد کردند که به یکی از بهترین‌ها در روسیه تبدیل شد. بعدها دانشکده پزشکی دانشگاه و موسسه پزشکی زنان با یکدیگر ادغام شدند و بزرگترین مرکز علوم پزشکی و آموزش پرسنل پزشکی در جنوب روسیه را تشکیل دادند.

با توجه به تنوع دانش آموزان حاضر در این دانشگاه، جایزه سال ترویج صلح و دوستی در سال 1980 به این دانشگاه اعطا شد که در حضور دانش آموزان از تمام نقاط دنیا این اتفاق رخ داد. در سال 1994، موسسه پزشکی دولتی روستوف که بزرگترین موسسه آموزش پایه‌ای، تحقیقات و درمان مرکزی در جنوب روسیه بود به دانشگاه پزشکی دولتی روستوف تغییر نام داد.

موسسه اعزام دانشجو به روسیه | تکیه گاه دانش...
ما را در سایت موسسه اعزام دانشجو به روسیه | تکیه گاه دانش دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه پزشکی روستوف, نویسنده : محیا یوسفی pgdanesh بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 12 مهر 1397 ساعت: 19:59